איך הגענו למקום הראשון בגוגל? Case Study.

כולם רוצים להגיע לעמוד הראשון בגוגל. זה כמו לזכות בליגת האלופות של ה SEO או לפחות פרס ספיר. להיות בעמוד הראשון בגוגל זאת עבודה קשה הדורשת הרבה מאוד זמן והשקעה. אני רוצה לספר לכם על עוד דרך שאפשר להגיע למקום הראשון בגוגל.

אז בואו נתחיל בהתחלה.

 

היה הייתה פעם שרציתי לכתוב פוסט חדש, מאמר או איזה שהוא תוכן מעניין לאתר שלי. אחת השיטות שאני משתמש זה להיכנס לגוגל טרנדס. למי שלא מכיר – בגוגל טרנדס אפשר להכניס ביטוי, שם או כל נושא ולראות את כמות החיפושים. אפשר גם לראות מה הנושאים החמים של 24 השעות האחרונות לפי קטגוריות.

באחד החיפושים הראשונים הופיעה כתבה על מסכה לספורטאים של אנדר ארמור. נכנסתי לכתבה והבנתי שיש לי מה לכתוב על המוצר החדש. עשיתי חיפוש בגוגל לראות אם מישהו בארץ כבר כתב על זה. לא מצאתי שום כתבה על המסכה החדשה והבנתי שמצאתי כאן נושא שעדיין לא כתבו עליו ואפשר להתברג במקום גבוה בחיפוש בגוגל. אי אפשר לדעת בוודאות שמאמר אחד מספיק כדי לזכות בעמוד הראשון ובטח שלא במקום הראשון.

כתבתי את המאמר, מילות המפתח שהשתמשתי היו "מסכות לספורטאים של אנדר ארמור". היה חשוב לחזור על זה כמה פעמים. חשוב להכניס את הביטויים בתוך משפט הגיוני ולא סתם להניח את המילים ללא קשר לנושא והטקסט. מומלץ מאוד להכניס את הביטוי גם בתמונות.
חשוב להדגיש שזה סוג של הימור, כי יכול להיות שתהיה במקום הראשון בגוגל במילות חיפוש שאף אחד לא מחפש.

אחרי שיש לנו מאמר, הגיע הזמן לאנדקס אותו בגוגל, את זה עושים עם Google Console. נכנסים לבדיקת דף ואז לוחצים על "הגש בקשה ליצירת אינדקס לדף". עכשיו מחכים שגוגל יעברו על הדף ויכניסו אותו למנוע החיפוש.

בדרך כלל זה לוקח כמה שעות, בזמן הזה אפשר להתחיל לחפש את הנושא הבא שאתם רוצים לכתוב עליו.

עכשיו הגיע רגע האמת…
נכנסים לגוגל ועושים חיפוש ומקווים למצוא את המאמר שלכם במקום הראשון. חשוב לזכור שהכל זמני. יכול להיות שעוד כמה ימים, כשיתחילו לעלות עוד עמודים בנושא הזה, העמוד שלכם כבר לא יהיה ראשון. במידה והמאמר/פוסט שלכם יהיה איכותי ומעניין הוא יצליח לשמור על המקום הראשון או לפחות להישאר בעמוד הראשון.

בחיפוש "מסכה לספורטאים" המאמר מופיע בעמוד הראשון

מופיע גם בתמונות הראשונות בגוגל תמונות

בואו נבנה ביחד את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך

השירותים שלנו

אודות