fbpx

מסכה לספוראים של אנדר ארמור, Under Armour

הספורט מתחיל לחזור למגרשים והפחד הכי גדול שהספורטאים ידבקו אחד את השני דבר שיוביל להפסקה של הליגות וכנראה לסגירה סופית שלהן.

המתאמנים חוזרים להזיע בחדרי הכושר וכולם מנסים לחזור לשגרה בתקווה שלא היה גל שני.

אנדר ארמור חברת הספורט הצעירה והחדשנית יוצאת במסכה המיועדת לספורטאים, בפוסט הזה נתמקד בחלק השיווקי של המסכה ולא הטכני.

אז שימו מסכות אנחנו צוללים…

אנדר ארמור הם החברה הראשונה אשר מתחילה למכור מסכות עבור ספורטאים (אני מאמין שבשבועות הקרובים גם שאר החברות יתחילו למכור מסכות) 

קהל היעד
אפשר לחשוב שהקהל היעד המרכזי הם ספורטאים מקצועיים כמו שחקני כדורגל וכדורסל, נכון לתקנות כיום הם לא צריכים להשתמש במסכות במהלך המשחקים. מתאמנים בחדר כושר, רצים חובבים ואנשים שאוהבים ללכת עם בגדים וציוד של ספורטאים אלו קהל היעד האמיתי של המסכות האלו. 

מיצוב של אנדר ארמור
התחרות בין חברות הביגוד הספורטיבי היא אדירה, משקיעים כספים רבים גם בפיתוח מוצרים וגם בשיווק ופרסום. כל ניצחון קטן חשוב למתחרות בתחום הזה וכרגע אנדר ארמור מנצחת. הניצחון הוא זמני כי בכל רגע יכולה אחת המתחרות (נייקי, אדידס, ריבוק ועוד ועוד) לצאת במסכה יותר מתקדמת ובעלת מראה יותר חדשי ולקחת את הובלה בתחום המסכות לספורטאיים. 

אנדר ארמור שהיא החברה הצעירה ביותר מנסה תמיד להיות החדשנית והמתקדמת מתוך כל המתחרות שלה ובזכות המסכה היא משפרת את המיצוב ככזאת.

מכירות
הדבר החשוב ביותר, האם המסכה נמכרת? הם מעדכנים שמכרו את כל המלאי הראשוני של המסכות.
המסכות הבאות צפויות להגיע ביולי.

בתחרות על המסכה לספורטאים יש כרגע מובילה, גם לאחר שחיפשתי בeBay ובאינטרנט בכלל לא הצלחתי למצוא מסכה אחת למכירה, כנראה שהם מכרו מעט מאוד מסכות ולכן כרגע הם מובילים. נחכה לתגובה של המותגים הגדולים.

המסכות הולכות להיות חלק אינטגרלי מהחיים שלנו בחודשים הקרובים לפחות וזה הצעד הראשון שחברה מסחרית עושה כדי לתפוס נתח שוק.

מסכה לספורטאים של אנדר ארמור היא הסנונית הראשונה.

מקור 

רוצה לקרוא עוד