fbpx

פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, טירגוט וחקר מתחרים.

פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם בנוי על טרגוט של משתמשים בפלטפורמה. בעזרת מערכת הפרסום של פייסבוק ניתן להציג את המודעות שלנו לקהלי היעד שלנו. כאשר אנחנו עושים פעולה באתר, בדף הפייסבוק ואפילו בווטסאפ, פייסבוק "צובעים" אותנו ובונים את האווטאר שלנו. האווטאר שלנו נבנה על ידי הפעולות שאנחנו עושים, אחרי אילו דפים אנחנו עוקבים, לאיזה קבוצות נרשמנו, בני כמה אנחנו ומאיזה מקום בארץ.  בספרה המעולה לירז מרגלית כותבת שאחרי 50 לייקים ניתן לדעת מי האדם, מה הוא אוהב ומה לא.

אנחנו בגול מדיה עושים שימוש בכלים שפייסבוק נותנים לנו על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלנו. מפרסמים בפייסבוק? אתם חייבים להכיר את הדרך היעילה והפשוטה לדעת כיצד המתחרים שלכם מטרגטים ובכך לשפר את הטרגוט שלכם.

מי עוקב אחרי?

ראיתם מודעה של חברה מתחרה או שאתם לא מבינים למה נחשפתם למודעה. תלחצו על השלוש נקודות בצד שמאל של המודעה. תלחצו על האפשרות "מדוע אני רואה מודעה זו?" ותכנסו לעולם מרתק של טרגוט ומעקב.

סוגי טרגוטים עיקריים שאפשר למצוא

 להגדיר לפייסבוק שאנחנו רוצים שכל מי שביקר באתר/דף שלנו יראה את המודעה. בתמונה אפשר לראות שהסעיף הראשון "ביקרו באתר של…" מצביע שזאת מודעת ריטרגטינג לאנשים שביקרו באתר של המפרסם.

רשימה של לקוחות

כאשר אתם רוכשים או משאירים פרטים בבית עסק הוא יכול לקחת את הפרטים להכניס לפייסבוק ולפרסם לכם פעם נוספת.

"היו ברשימה מוצפנת ששימשה את…" זה סימן שהם משתמשים ברשימה של לקוחות קיימים.

בתמונה השנייה יש פירוט רב יותר ואפשר לראות מתי הרשימה עלתה ומתי נעשה בה שימוש.

במקרה הזה הפרטים שלי הצטרפו לרשימה לפני שנה וב27.12.21 המפרסם השתמש ברשימה.

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום על פי תחומי עניין

המפרסם מגדיר במערכת את התחומי עניין של הלקוחות הפוטנציאלים אשר בעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לבצע רכישה/השארת פרטים או כל פעולה שאנחנו רוצים.

בדוגמא כאן ניתן לראות שהמפרסם רצה להגיע לאנשים שקשורים לאנשים שמתעניינים במדיה חברתית, בשיווק ועוד. 

בתמונה השנייה אפשר לראות בדיוק את התחומי עניין שהם מטרגטים.

פרסום ממומן בפייסבוק

קהלי לוק אלייק

ניתן ליצור קהלים דומים ללקוחות שלנו שקנו או ביקרו באתר/דף.

כאשר מופיע "מאפיינים דומים ללקוחות שלהם" הכוונה שהם בנו את הקהל בהתאם למבקרים, אנשים שהיו במעורבות עם המפרסם.

לא ניתן לקבל את כל המידע כיצד טרגטו אותנו איך אפשר להבין מהי דרך הפעולה. הפרסום הממומן בפייסבוק מתפתח כל הזמן, מצד שני פרטיות המשתמשים משפיעה מאוד על היכולות שלנו לטרגט.  המטרה של חקר מתחרים אינו להעתיק אלא לאפשר לנו לשפר את המודעות שלנו, ללמוד דברים חדשים ובכך להשיג תוצאות טובות יותר.

מחפשים פרסום ממומן לעסק שלכם?
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו למס' 052-6515098